Minden így kezdődött…
A közúti közlekedésben jelentős változásokat hozott a belső égésű Otto motor 1877-ben, ill. a Diesel motor 1897-ben való megjelen...
A közúti közlekedésben jelentős változásokat hozott a belső égésű Otto motor 1877-ben, ill. a Diesel motor 1897-ben való megjelen...
Az üzemanyag ár, jelentős drágulása a legtöbb esetbe nem a minőség javulása miatt van. Ezt minden felhasználó érezheti!
Az esetek túlnyomó részé...
Modern világunkban a gépek által felhasznált üzemanyagok ára rohamosan nő. Ezzel a ténnyel mindannyian...
Az autó legtöbbet Budapesten van használva, városi forgalomban nyáron 6,5-6,8, télen 7,2-7,5 litert fogyasztott 95ös-ből. (átlag Swift fogyasztás 8 liter körül van városban) A gépjárművel évente 40.000 km-t teszek meg átlagosan.
2011 októberében került beépítésre az eco-tak 21-es készülék.
Beépítés után rögtön érezhető volt a menetteljesítmény növekedése, a fogyasztási értékek nyáron 6,0-6,3, télen pedig 6,5-6,8 literes értékekre változtak. 2012 novemberében a műszaki vizsgán az elégetetlen szénhidrogének (HC) értéke 0-ra módosult, a szénmonoxid értéke a tizede a gyári értéknek.
Az autóban most 253.200 km van, másfél év elteltével a készülék hibamentesen működik, dinamikus, jól gyorsul és bármikor megfutja sík úton a 190-et. Motorkopást csökkentő adalékkal a fogyasztás még csökkent 0,3-0,5 literrel. Tavaly nyáron és idén is mértem már 5,5-5,7 literes fogyasztást.
Szegedi Gábor