Minden így kezdődött…
A közúti közlekedésben jelentős változásokat hozott a belső égésű Otto motor 1877-ben, ill. a Diesel motor 1897-ben való megjelen...
A közúti közlekedésben jelentős változásokat hozott a belső égésű Otto motor 1877-ben, ill. a Diesel motor 1897-ben való megjelen...
Az üzemanyag ár, jelentős drágulása a legtöbb esetbe nem a minőség javulása miatt van. Ezt minden felhasználó érezheti!
Az esetek túlnyomó részé...
Modern világunkban a gépek által felhasznált üzemanyagok ára rohamosan nő. Ezzel a ténnyel mindannyian...
Alkalmazható:
Speciálisan ipari felhasználásra kifejlesztett nagy kapacitású üzemanyag katalizátor. 7.000-20.000cccm hengerűrtartalomig minden benzin- diesel, bioetanol, biodiesel.
Autóbuszok, közép-, nehéz teherautók, mezőgazdasági és ipari vontatók, vonatok, hajók és egyéb vízi járművekhez ajánlott.
Mindenfajta üzemanyag ellátó rendszerhez, karburátor, injektor, diesel, soradagoló, köradagoló, stanadyne adagoló, új fejlesztésű common rail és pumpe düse.
Termékspecifikáció:
Robosztus, masszív, felületkezelt, ötvözött alumíniumtok: fokozott ütés-és rázkódásvédett, 10bar-os nyomásállósággal.
Hő tűrése: mínusz 45 Celsius-fok és plusz 150 Celsius-fok között
El van látva mindkét végén M22x1,5 menetcsatlakozással. Nagy rugalmasságot biztosít a kisebb keresztmetszetre történő szűkítők alkalmazása – a szűkítők nem része a készüléknek, külön vásárolhatók meg.
Elérhető méretek: 6-16 átmérőjű üzemanyagcsövekhez.
Beépítése:
egyszerű, gyors. Saját felelősséggel akár házilag is elvégezhető, a gyártói útmutatás és a munkavédelmi előírás figyelembevételével. - Szükség esetén forduljon szakemberhez, bízza a beszerelést szervizre.
Használata folyamán nem igényel semmilyen karbantartást vagy szervizelést!
Elektromos energiát nem igényel !
Élettartalma:
ECO-TAK 32-33 használati útmutató:
Az Eco-tak üzemanyag kezelő készülék, AZ üzemanyag fizikokémiai tulajdonságait változtatja meg. Az Eco-tak 32-33 AGRO,TRANS (diesel) gázolaj üzemagyaggal hajtott gépekhez (max.10bar nyomású rendszerekhez) használható.
Minden esetbe az üzemanyag adagoló rendszerhez (dieselesek esetébe: adagoló, Comonrail pumpa közvetlen közelébe az üzemanyag szűrő után) maximum 40cm távolságon belül kerüljön beépítésre. Hagyományos diesel, illetve VP adagolós gépeknél lehetőséghez mérten közeli 10-20cm beépítést célszerű megvalósítani.
Figyelem! A termék mágneses, minden olyan dolgot mely érzékeny a mágneses erőtérre (pl.: hitelkártya, óra, telefon) tartsa távol!
A beépítéshez -8-as,10-es,12-es,14-es üzemanyag-,olajálló csővet használjunk.
Az Eco-tak terméken pontosan jelölt átfolyás irányt mindenkor az üzemanyag ellátó berendezés felé kell értelmezni (a nyíl az adagoló berendezés felé mutasson).
Illeszkedési pontoknál csőbilinccsel rögzítsük. Szükség esetén AZ Eco-tak 32-33 AGRO,TRANS- ot szorító bilincsekkel rögzítsük ki, így megakadályozzuk a szükségtelen rezgését, rázkódását.
A beépítést követően minden esetbe AZ üzemanyag rendszer légtelenítésére ügyeljünk. Ellenőrizni kell a csőkötések tömítettségét, ezt a próbajáratás folyamán szemrevételezéssel tegyük meg.
Megfelelő beépítés esetén, hosszú távon biztonságosan működő megoldást fogunk tapasztalni. A termék hatékonyságát beépítés előtt készült füstgázelemzés (vagy teljesítményméréssel), illetve a beépítést követően megtett 20-50űzemórán belül füstgáz ellenőrző méréssel (teljesítményméréssel) győződhetünk meg.
Az Eco-tak 32-33 AGRO, TRANS hatékonyságát 5 év, vagy 5000-űzemóráig tartja fenn!
A termékre 1év gyártói garancia vonatkozik!
Megelégedéssel járó használatot kívánunk:
ECO-TAK Kft